Förkyld

Jo men visst. Igår när jag vaknade tycket jag att det var nå tokigt på g. Och inatt blev det bara värre och värre, snoret rinner, täppt i näsan lite ont i bihåler osv, lite smått ont i halsen. Men med lite alvedon & ipren och nässpray så ska det nog gå bra att göra sista natten.


Annars så händer det inte så mycket när jag jobbar denna natthelg. Arvid är mycket piggare men är fortfarande lite dålig på att äta. Men han har aödrig varit någon monsterätare.
Så vi får se om det blir nå dagis i morgon. Annars så börjar ju inte Peter förns 14 och jag brukar ju inte sova så länge när jag går av så då kan vi ju kanske hoppa dagis i morgon och vänta tills tisdagen.


Therese flyttar ju sin fest till den 4/6 så jag täkte om vi skulle ta en dejt här hemma den 14/5 och kika på ESC, eller vad säger ni brudar? Jag slänger iväg en rad om det på fejjan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0