0 inlägg

Inte ett ända inlägg på Bloglovin, men det är inte så konstigt när det är ljuvligt väder ute. Men jag slänger in rad iaf.

Dagen startade efter frukost då vi hämta upp Farmor Lena och begav oss till Owes, inhandla två krukor och två "hängkrukor", 4 småljus lyktor till altanen. Hittade även 1 bänk jag vill ha till altanen under ena fönster som man kan ha fina dynor på och få mer sittplatser, men jag blev lite snål. Får fundera mer på den =P Vi tog också en repa snabbt inne i Valbo och så lunchade vi på IKEA. Fick med mig en lykta ifrån Maxi också innan vi for hem. Väl hemma traska vi över till grannarna för lek och kaffe.

Nu hann jag slänga in en rad här och vi ska snart ut igen för att spela boll säger Arvid. Han håller på tjatar på Peter så han blir gråhårig ;P Har man varit "borta" i 2 dar och fiskat får man skylla sig själv. Och så ska vi tända grillen. Det blir Fläskytterfilé, grillade Majskolvar, sallad och potatis i någon form. Gott gott.

Nu ut!

Kommentarer
Postat av: Bilalcarmen

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-14 @ 10:16:20
URL: http://bilalcarmen.blogger20.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0