Sen kväll

Somnade när jag natta Arvid vid 19 tiden. Han var så trött redan vi 18 att han visste varken ut eller in, han grinade och ålade sig och gnussa sönder sina stackars ögon så stackarn lära ju få komma in säng. Och en övertrött Arvid somnar inte så lätt och bra. Så jag la mig på sängen och visa att Mamma också skulle sova, jo vips så sov Mamman också. Vaknade till vid 20. Men nu börjar jag bli bra trött igen så jag får försöka lägga mig nu snart.

Är ledig till Fredag kl 21, då ska jag göra min första natt av tre. Så jag och Peter kommer inte ha sovit tillsammans på 8 nätter. Men vi ses ju på dan iaf.



H¨åller på klurar och filurar på vad jag ska baka till näst nästa helg. Och så kommer jag tänka på allt som ska donas till Arvid´s 2 årsdag. Iofs är det ett tag dit men tiden den bara springer iväg. Om 2 månader är vi där, och då är det dags att staka, som min Mamma säger =) 1:a advent är dan före. Då hans kalas nog kommer att bli också. Men som sagt det är är ett tag kvar.

Nu ska jag sluta surra.

God natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0