Skåpstädat

Jag har gått och irriterat mig en längre tid över att det är kaos i skafferilådorna, skafferiskåpen, kylen, frysen, plastbunkar & matlådsskåpet, badrummskåpet osv osv.
Nu idag tog jag tjuren i hornen och började. Jag har slängt 2 kassar med skit och så har jag lite jag lär slänga på återvinngen.
Och ändå har jag en massa skåp & lådar kvar att röja i.

Men nu orkar jag inte nå mer idag. Ska ta och hoppa in i duschen.

I morgon är jag och Arvid lediga och det är fullspäckat schema, nästan iaf =)

Det blir en vända till Öppna på fm med Carolin & Thelma.
Vid lunch ska vi träffa Cicki.
På em blir det ett besök på banken.
Och mot kvällningen är det Föräldrarmöte på Arvid´s dagis.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ska ni till smassen?

2010-09-13 @ 22:17:31
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0