Sjuk

Ja det är vad jag är. Jag fick gå hem i från jobbet idag. Jag är trött,slut,mör i kroppen och håller på storknar om jag så böjer mig frammåt, lyfter eller bara går fort.
Och mitt jobb är inte ett sälle man sitter still på precis. Så jag tänkte på hälsan och tog mig i kragen och åkte hem. Det är väl kanske min 5 sjukdag på mina 5½ år jag jobbat.

Jag är även snorig och tung i huvudet också. Jag har väl en förkylning som ligger och trycker på men inte bryter ut och jag kan nästan tycka det är jobbigare. Låt förkylningen komma så jag kan bli bra igen.

Så jag blir hemma i morgon också så får vi se hur det blir med fredagen. Det lär jag bestämma mig om innan kl 12 i morgon, och hur vet man då hur pigg man är på fredagen?! Aja, det visar väl sig i morgon.

Har sovit ett par timmar på em men vaknade mer fökyld. Så ikväll blir det soffläge och så hoppas jag att jag blir riktigt ompysslade av Peter.....man kan ju alltid drömma ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Krya på dig! =)

2010-09-15 @ 21:10:52
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va tråkigt. Krya på dig! Krassligt här hemma också.

2010-09-16 @ 12:48:05
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0