Rösta!

Om ni hade tänkt att ni ska rösta på Socialdemokraterna idag kan ni lika gärna rösta på min svärmor tycker jag, för hennes skull =). Man kan kryssa henne både på riksdagsvalet och kommunvalet. Jag tror hon har plats 30 på Riksdagslappen och 20 på Kommunlappen. Lena Erixon heter hon.


Annars så är jag fortfarande snorig och hostar med ett rivjärn i halsen. Vi ska väl ta och käka lite lunch innan vi tar en promenad till skolan och röstar. Och jag tror jag har bestämt mig.


Ska leta på ett recept till middagen. Jag har kotletter och kantareller men vet inte vad jag ska koka ihop av det.

I morgon har jag planeringsdag i Högbo med mina arbetskamrater. Men jag kommer att lära gå ifrån tidigare då jag ska infinna mig på ett annat ställe kl 13.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, "för hennes skull" :) Du är rolig du! Så lät det inte tidigare eller . Lät ju mer som man skulle rösta på henne för din skull då ;) Så du kunna ta del av det goda också :P



Rösta rätt, rösta BLÅTT!!!!! :)

2010-09-19 @ 14:16:53
Postat av: Fia

Haha ja jag vet ;) Men så kan jag ju inte säga heller =P blått och blått, SD är väl inte med dom egentligen =). Du får ta och komma och fira jul med mig så kanske du får träffa din favvopartiledare ;)

2010-09-19 @ 23:36:45
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, näe det har du alldeles rätt i. Dom är ju helt själv verkar det som :) JAAAA, jag väntar redan på en inbjudan :) Hälsa både Louise och Jimmie att dom skötte sig bra igår. Och att Lollo passade bra i blont hår ;) Kramis

2010-09-20 @ 13:35:30
Postat av: Fia

Haha, jag ska hälsa svärmor att du vill ha en inbjudan =) Jasså, är hon blond nu? Jag orkade inte titta på tvn nå mer efter 12 så jag såg aldrig henne. Kramis på dig själv du ;P

2010-09-20 @ 19:53:14
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0