Piggare

I morse när jag vakna var jag rätt pigg faktist. Jag har inte alls haft ont i kroppen och varit seg som tidigare utan nu sitter det mesta i näsan och halsen, är snorig och har torr & riv hosta. Så det går åt rätt håll.

Jag och Arvid pallrade oss in till Valbo för att inhandla en "finare" höstjacka. Hade spanat in en från H&M och med 100kr rabatt som jag hade blev den ynka 249:- för den.

 



Och så ramlade jag in på Intersport och hittade även vinterjacka och täckbyxor som jag fastnade för och bara lära köpa. Men jag tog bara jackan idag så får jag åka in till helgen igen och köpa byxorna. Så jag visar bild på det sen. Det blev iaf ett set ifrån 8848 Altitude.


Sen så hämtade vi Peter och drog på kalas där det var fika och tårta som gällde. Fullt hus med ungar överallt som busar och leker, Arvid och Junia bråkade och lät mest =P Kameran hade jag i bilen, dumt nog. Så inte ett kort blev det tråkigt nog =(

Efter en stund hemma så blev vi lite rastlösa och pallrade oss in till Sandviken och till Peter´s Mamma & Örjan. Vi beställde med oss mat ifrån Malaysian, Sambal kyckling med cashewnötter, lika gott som alltid =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Dannes kusin har prickat in den dagen också =)

2010-09-19 @ 10:11:37
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0