Pigg eller inte pigg

Tack för era krya på dig ord, det värmer.

Jag känner mig liksom hur pigg som helst när jag sitter/ligger i soffan. Men så fort jag reser på mig så är det jobbigt. Jag bara lära dammsuga i dag på fm och det var nära döden upplevelse...nästan =) Så jag är nog inte så pigg som jag tror. Förkylningen har iaf butit ut och jag är allmänt seeeg hängig i kropp och knopp.

Men jag är så grymt rastlös, jag känner att jag skulle vilja göra 1 miljon saker men vet att börjar jag med nått så får jag bara avsluta det utan resultat.
 Jag har iaf vikt lite tvätt sittandes i soffan och kollat på OTH. Jag följde den serien som en tok förut men sen har det bara runnit ut i sanden. Men idag tog jag upp tittandet där jag slutade, på Säsong 6 avsnitt 15, så jag har halva säsong 6, hela 7 kvar att se innan jag kan börja kolla på sista säsongen som började här för nån dag sen. Jag har ju strö sett lite på tvn av säsong 7 så jag vet ju att vissa är borta ur serien osv. Men i morgon ska jag försöka beta av några avsnitt när jag ändå ska vara hemma och kurera mig.

Jag hoppas jag är pigg på lördag så vi kan gå på kalas.
Sötaste Junia fyller hela 2 år.
Helt sjukt vad fort tiden går.


Pojkarna är hemma nu och dom lever rövare här så jag får ont i huvudet av att bara se på dom. =)
Men bra att dom har roligt iaf =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0