För dålig!

Jag är på tok för dålig ibland och uppdatera. Det blir fler och fler som är premunanter(stavas det så?=D) så jag måste ju försöka skärpa mig =)

Men man hinner inte alltid sitta här när man jobbar till 17 om dagarna, det ska ätas mat, leka med Arvid, bada Arvid och plocka, städa, tvätta osv osv =)

Igår mot kvällningen tog vi oss en liten promenad till lekparken iaf så Arvid fick leka av sig lite. Tyvärr är lekparken sååå sliten och tråkig men men.

Och idag så har Fia & Junia hälsat på och fikat. Sen kom även Sandra och Danne. Carro & Thelma tittade även in en snabbis.
Alla har ju självklart hämtat sina paket som kommit med det dom beställde på sexpartyt ;)

Nu ska jag ta mig nått att äta till middag som blev en aning sen idag. Kanske återkommer med lite kort från Stockholm senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, jag har blivit med hus :)

2010-09-03 @ 19:03:41
URL: http://mizzeveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0