Dagbädd?!?!

Sitter och kollar runt lite efter möbler att inreda Arvid´s rum med. För förhoppningsvis kommer väl hans rum vara klart snart, men så har jag sagt länge och det händer ingenting ibland. Aja, hur som helst så kollar jag efter möbler för jag tycker det är bra mkt roligare än att lägga golv, tapetsera osv =P


Och när det kommer till säng så har jag ingen aning, hans rum är ju inte det största precis. Men jag gillar Ikeas dagbädd. Men frågan är om den blir tok för stor och sväljer halva rummet. Kanske lite onödigt och ta bort så mycket yta
för honom när han är så liten och har 1 miljon leksaker, och fler lär det väl ska bli med åren. Kanske att man ska satsa på en mindre barnsäng till och börja med så han kan få ha så stor yta som möjligt att leka på. Mycket tankar och funderingar är det som snurrar.

Jag tycker ändå det känns som om jag börjat fått tillbaka inspirationen lite men ibland räcker inte tiden till heller. Och nu har jag vart slöare en slöast dom här dagarna när jag varit sjuk. Och annars så är det svårt med tid ändå tycker jag, vi jobbar heltid och skift både jag och Peter och när Arvid är vaken vill man ju spendera så mkt tid som möjligt med honom, och när han sover ska det städas, tvättas, lagas bilar eller nått annat så rusten blir lidande.

Och så är vi nog jävligt lata ibland också, man slänger sig på soffan istället. Och rusten rustar inte sig själv så man får skylla sig själv emellanåt.

Usch vad jag babblar.
Dags att joina familjen som sover kanske.

HEMNES Dagbäddstomme med 3 lådor vit Längd: 211 cm Bredd: 87 cm Höjd: 86 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 80 cm

Kommentarer
Postat av: Sara

den där dagbädden älskar jag. när vi flyttar till hus o får mer plats SKA jag ha en sån, i typ ett gästrum eller nå :) ja, de finns ju räcken, men jag såg en på ikea då va de bara räcke typ halva o max vrider o vänder o sover i fotändan o upp o ner o ja fram o tillbaka så han ramlar väl ur endå ;D

2010-09-18 @ 09:37:55
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0