Lyckad dag!

Gårdagen var verkligen lyckad.
Jag fick så mycket fina presenter av nära och kära som var här och förgyllde min dag. Det var full rulle från kl 13 ungefär. Mot kvällen när alla fikagäster gått hem kom Lizette & Mika ut och då vankades det mat, Helstekt Fläskfilé och ytterfilé med potatisgratäng. Gott som tusan var det.
Och tårtan jag gjorde fick toppbetyg, alltid lika roligt och få det =)

Nu ska jag snart göra mig klar för dagens bravader. Först kommer Therese & Devin ut och fikar lite här på fm. Och kl 15 är vi bjudna på middags hos Peter´s Farbror Micke & Mia. Och så har jag ÄNTLIGEN hittat en kökssoffa som vi ska försöka klämma in och hämta idag.

Ska försöka slänga ut lite bilder från gårdagen också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0