Fredagsmys

Har nyss käkat hemmagjord pizza med karln min. Arvid är hos Farmor och har det bra.


Hann med en lunch med Johansson tidigare och sen tog vi oss en fika med Sandra innan vi besökte lilla Tove. Helt sjukt söt och så otroligt liten. Kameran hade jag ju så klart hemma men det blev nått kort med mobilen.


Peter har varit en ängel och lagt golv i Arvid´s rum idag medans jag har varit ute på turné. Nu hoppas jag att vi tar tag i det här så vi blir klara med hans rum nångång. Nu har vi hållt på med det i evigheter med stoooora glapp i mellan. Det är ju bara tapetsering, lite målning och lister kvar. Men nu i helgen har ju Peter 12 timmars så det blir det ju ingenting. Jag hoppas jag kan försöka börja och måla kökssoffan i helgen och i veckan när Arvid lagt sig.

Nu fredgasmys med gubben med en Beck film och Hemmakväll godis!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0