Födelsedagsbilder!



Blommorna jag fick av min Älskling och Arvid, fast jag fick dom redan på Fredagkväll.



Elin var först ut.



Det omtyckta tårtan.



Boll-Thelma



Carolin



Arvid fick ju självklart också paket av Mormor & Morfar.



Sandra & Danne



Trisslotten jag fick av Farmor =)



Pappa, Mamma, Arvid, Junia, Carolin & Thelma



Broder



Ingrid



Söta Junia



Lewi & Erica



Sprickfärdiga Cicki med 8 dagar kvar. Men hon strålar av skönhet, så fin så ;)



Min underbara sambo som jag fick den bästa presenten av, EN UTLANDSRESA!
Fast jag har ju vetat det nån vecka.
Men vi håller på tittar på sista minuten till Egypten så vi får väl se ;P



Lekmamman



Örjan på fikasprång



Lena



Rasmus & Fredrik



Blomman jag fick av Sandra & Danne



Mitt älskade lillhjärta och blommorna som jag fick av Carolin & Lizette.



Pottan och blomman fick jag av Mormor.



Detta gjorde jag i ordning i veckan.



Blommorna längst ut fick jag också igår, av Lena & Örjan



Blommbuketten jag fick av Erica & Cicki



Denna mysiga presentpåse fick jag av Ingrid & Therese.




Sen så fick jag presentkort på IKEA, pengar, ljuslykta, prydnadsvas och andra blommor, tidningar osv.
Tack alla en ännnu en gång.




Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh, min syster är Egypten nu. Hon och en kompis tog en sista minuten till ett allinclusiveställe. Det var toppen fint och bra väder ! + 2h gratis massage varje dag. åk ! :D

2010-10-11 @ 15:24:58
URL: http://marieeks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0