Fixat och donat.

Skulle egentligen ha ta tagit tag med en massa med detta hem nu men nu inför resan tycker jag att det är så mkt annat att tänka på. (Dålig ursäkt kanske men, så är det iaf =P) Har idag iaf varit och handla lite grejer från Apoteket, köpt en mindre och lättare vagn åt Arvid, köpt 2 blommor till köket, hämtat ut passen, fixat resväskor osv osv.

Arvid´s Farmor vela "låna" Arvid tills på Lördag så det är bara jag och Peppson hemma. 

Har kommit ikapp med OTH också, har 10 min kvar på 4 avsnitten från 8:onde säsongen och sen är det 5:e som står på tur. Sen så...


Tvättdag hemma i morgon, om någon har tråkigt och är sugen på en kopp kaffe/te/saft och nå fikabröd är det bara att hojta till och komma ut och hälsa på mig som är helt solo!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0