Sjukskriven!

Inatt vaknade jag kl 3 med världens magont, kl 7 i morse hade jag fortfarande ont och fick ta och ringa jobbet och sjukanmäla mig. Tog och ringde HC här på fm och fick en läkartid kl 14. Det visade sig att jag har en maginfektion i kroppen men dom vet inte om den är mer eller mindre bra. Så för att vara på den säkra sidan så får jag hålla mig i från jobbet 1 vecka då jag jobbar med människor som har nedsatt imunförsvar. Så får jag väl svar på proverna nästa vecka.

Arvid hade ju också en tid på  HC för sin klåda i händerna. Och läkaren kunde inte förstå vad det var så det fick bli en remiss till Barnkliniken och så fick han lite medicin så han slipper klådan om nätterna.

Just nu så känner jag mig ´bättre än tidigare, ska laga lite mat och försöka äta. Har endast fått i mig en hårdmacka på fm. Har fått ont i huvudet också men det kanske inte är så konstigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0