Blodbad i källaren....till Lasse Stefanz

...hade det kunnat sluta i för ett tag sen när jag skulle öppna locket på Snickerifärgen, jag slant och högg skruvmejseln mellan två ådror några centimeter från handleden....men det blev bara en liten liten skråma =) Och tur var väl det =D

Ja som sagt så har jag ju målat Kökssoffan en tredje gång, denna gång med snickerifärg. Jag hoppas att det ska räcka men jag lär vänta och se tills den torkat om det behövs möjligtvist en omgång till med snickerifärg. Seeen så har jag min efterlängtade kökssoffa klar för placering i köket. Har lite tyg här hemma, så kanske det tärcker för att klä om locket, vi får se.

Medans jag målade så hade jag datorn med mig ner för att få lite musik, och inte vilken musik som helst utan.... Dansbandmusik =) Det finns nog ingen musik man bli så glad av som just dansbandsmusik. Ja jag tycker om det, jag tror inte det är så konstigt när jag växt upp i ett hem där det stått  Vikingarna & Black Jack i pannan på Mamma & Pappa =) Pappa var Bugglärare när jag var mindre också. Och varje helgmorgon vakna man av Thorleifs eller någogn annan musik på högsta volym och ibland stod mina föräldrar som dansa i vardagsrummet när man kom ner från trappen =)

Och alla gånger vi har sjungit "Natti Natti" - som vi sa på Rågvägen alla nyår och midsommar med Mairon i spetsen, haha =)

Haha vilka minnen...Nu sluttramsat!

=D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0