Adventlängtan

Jag längtar sååå mkt till första advent. Det är så mysigt och göra adventfint hemma, baka pepparkakor, saffransbullar, göra i ordning adventsljusstaken, sätta upp alla stjärnor och stakar i fönstren osv.

Och så fyller min ju min älskade underbara son 2 år samtidigt. I år fyller han dagen efter 1:a advent men det kommer bli kalas båda dagarna. Peter jobbar 12-timmars och sen em den dan han fyller så nå stök och bök hjälp  av honom får man inte =)

Min snälla Mamma kan jag nog flörta hit ;)


Håller på bakar för tillfället, igår misslyckades jag totalt, haha =)
Vi håller tummarna att dessa kakor blir bättre iaf.

I morgon är det jobb som gäller igen. Har 2 kvällar på raken och sen 1 natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0