Torsdagkväll

Sitter här och försöker hitta på nå snygga höga vita krukor till vardagsrummet men kan inte hitta några som jag brinner för.
Har sett ett par skitsnygga på en tjejs blogg, kanske ska ta  mig i kragen och våga
 fråga henne vart hon köpt dom =)

Mairon, Stefan & Sanna var förbi tidigare och hämtade vitrinskåpet, fick 200 för det. Tack tack!
Arvid blev helt lyrisk när Sanna kom, han skulle leka, kramas och gossa med henne=) Gohjärtat!

Men nu behöver jag ju något att förvara pärmar och saker som man vill ha rätt så lätttilgängliga men inte vill ha synliga på en hylla.
Jag ser ett skåp/en hylla i huvudet hur jag vill ha det men jag har ju tummen mitt i handen.
Får försöka flirta med Peter om han kan snickra ihop ett.
Han som inte har något annat att göra menar ja....tss =)

Arvid sitter i sin fåtölj och kollar på Bompa han och Peter är och fiskar.
Ska ta och natta min skatt om ett tag sen blir det att mumsa Tacogratäng i min ensamhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0