Sex And The City 2

Idag ska jag hämta biljetterna som vi har bokat till SATC smygpremiär den 26/5.

Snart kliver våra bästisar från New York upp på vita duken
igen när Sex and the City 2 har biopremiär.
Men redan kvällen innan,onsdagen den 26 maj, anordnar vi
exklusiva smygpremiärer på valda biografer runt om i landet.
Förutom allt filmen erbjuder får du denna kväll en goodiebag
med fina prylar och lite gott att äta och dricka
 för att rama in kvällen i glitter och glamour.
Samla ihop ditt eget gäng, sätt på dig de höga klackarna och
gör dig redo för en riktig tjejkväll hos oss!

När jag kollar på den nya trailern så vrider det sig i magen på mig, jag vil se den nu, hellst igår =)
 Jag vet at filmen kommer vara grym.




Så idag blir det en tripp till Gävle när Peter & Arvid sovit klart efter lunch nån gång.

Kommentarer
Postat av: Sandra

oooh så kul det ska bli :)

2010-05-07 @ 21:51:47
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0