Bangade ur

Ja igår som sagt då så var vi hos Lizette. Hon bjöd på smörgåstårta,tårta,bakverk, godis, chips osv. Och jag drack, drack och drack och var taggad. Men ju längre kvällen gick så börja tvivla på om jag vela gå ut över huvudtaget. Jag hade druckit bra mkt men kännde nästan ingenting. Så jag blev otaggad och vela bara hem. Så jag bangade ur. Peter kom och hämtade mig medans Mika stannade kvar hemma med Arvid som sov. Så jag fick somna och vakna i min egen säng och det är så jäkla skönt. Men annars å var kvällen jättetrevlig hos Lizette.


I  morse fick jag självklart sovmorgon. Kom ner kvart över 10 ungefär. Skönt det! 
Jag hade fått ett kuvert av Arvid & Peter som dom hade skrivit så fint på och så var det en hel hög med skraplotter. Peter hade tänkte köpa blommor men blomsteraffären här var stängd.
Jag vann iaf 75kr =)


Ska iväg och jobba på em också, mindre roligt men. Sen möter jag och Peter varandra i dörren ungefär så åker Peter och jobbar natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag som var ut i Sandviken kvällen till ära :) Men jag hörde av Carro att du hade åkt hem, det var ju tråkigt :(

2010-06-01 @ 10:21:22
Postat av: Fia

Jasså, och vem är "jag" då? =)

2010-06-01 @ 11:56:53
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0