Underbar dag!!!

Idag & I morgon får Arvid vara hemma från dagis. Han har varit superpigg här på eftermiddagen och det gillas starkt. Har iaf fått läkarintyg på att jag kan vara hemma med han idag och i morgon. För då har vi i morgon på oss att känna oss för hur pass pigg och grejer Arvid är.

Sen blir det bara jobb/dagis på Onsdag,för Torsdag är jag ledig och fre-sön har jag ju sökt semester. Har ju inte varit på jobbet sen förra söndagen så jag vet inte om det gått igenom men det hoppas jag verkligen.

Vi träffade på Therese & Ottilia på fiket på sjukhuset idag så vi tog oss en fika där. Trevligt!

Och vilket sjuhelsiske skönt väder det varit ute dom senaste dagarna, har inte varit ute just så mkt men idag så var det grymt skönt.
Nu skulle jag vilja ha en vårjacka & ett par vårskor, och sitta på en uteservering och ta en fika. Men det är lite väl tidigt för det =)

Arvid har nyss somnat så nu blir det nog en film för våran del.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0