Seg

Jobbade kväll igår och förmiddag idag så då har det inte blivit något skrivet här.

Jag är bara seg idag tycker jag. Stressigt som tusan på jobbet igår kväll, slängde i mig lite mat på 10 min kl 18 annars var det i ett kör från kl 13-21. Sen när man jobbar fm så kommer man hem sent och då är det bara börja med maten, badning och kvällsbestyren med Arvid.

Idag har han inte varit rolig då han sov 1 timme mellan 9-10 på fm på dagis idag. Sen försökte dom få han och sova en till sväng på em men det gick inte?!?! Men en timme på fm för en 16 månaders och inte sova nå mer förns efter kl 19 är omöjligt, iaf om man heter Arvid Fagerlund. Så det blev lite tidigare ikväll.

Jag har så mycket saker jag borde ta tag i men var är energin, orken, lusten och viljan?! 
Jag skulle behöva en " Att göra lista" =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0