En piggare Arvid

Arvid är mkt piggare idag. Febern har gått ner så det går åt rätt håll nu iaf. Skönt Skönt!!

Igår efter HC besöket stuva in hemma hos Mamma & Pappa och gick över till Therese & Devin som också hade 40 graders feber och var hängig. Så dom sjukade ikapp med varandra. Efter Peter, Mamma & Pappa slutat jobbet tog jag och Therese och åkte iväg till Maxi och handla lite.

Jag är så sugen på att åka till Owe Jansson och Ikea, behöver lite nytt här hemma. Men jag vet inte om jag ska hålla mig tills vi åker till Stockholm utifall man hittar en massa där.


Ikväll kommer Mamma & Pappa, Lena & Örjan ut och äter lite mat.
Det blir inget avancerat, Kycklingfajitas står på menyn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0