Ellosbeställning

Har beställt 3st bordslampor ifrån Ellos som jag tänkte ha i vardagsrummet. Vet inte riktigt om jag gillar skärmen men den kan man ju byta ut. Foten var fin och dom var så billiga, 199kr styck. Sen så hade jag 40% rabatt på 2 valfria varor så det blev ännu billigare =) Sen slank det med några plagg också =P

Har lämnat Arvid på dagis till 11.15 och han vaknade väl vid 5 i morse så han somnade ju så klart på vägen till dagis, som ligger 1km bort och det tar typ 2 min att åka dit =) Så han fick sova vidare i vagen så skulle ha få mat lite senare.

Har nyss tryckt i mig en tallrik med Fetaostfylld köttfärslimpa, potatis och gräddsås.
Så nu är jag mätt i magen.
Ska väl svira om och bege mig till jobbet om en stund. Slutar 21 ikväll och i morgon kl 7 är man där igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0