Dålig update

Arvid är iaf feberfri men har en förjävligt trökig hosta så jag vet inte hur jag ska göra med dagis för honom i morgon. Jag tror det blir dagis, han kan ju hosta i 1 vecka till och han kan ju stanna hemma bara för hostan, tycker jag.

I Fredags bjöd vi ju ut Mamma & Pappa, Lena & Örjan på mat. Det var väldigt gott och trevligt. Vi spelade även lite spel, Alias. Jag och Peter vann =)

Igår åkte vi ut en vända, åkte förbi en Loppis i Valbo, men det var bara skit.
Stannade även vid det lilla röda huset  vid vägen som har alldeles för mkt fina grejer så man skulle kunna handla ihjäl sig, men prislapparna är inte lika fina =P
Åkte sedan till Owes, skulle väl kunnat handla en hel del där också men jag vill vänta tills nästa helg. Utifall jag hittar en massa fint i Stockholm jag vill ha.
När vi kom till Sandviken igen kom jag ju på ett det skulle vara Loppis i Örta, men då hade det ju hunnit stängt.
 Vi stannade till hos Lena & Örjan på en fika innan vi åkte hem igen.


Igår kollade vi på Luftslottet som sprängdes också som vi skulle ha gjort hela veckan.

Idag blir bara hemma tror jag. Peter ska iväg och jobba kl 17

Kommentarer
Postat av: Sophy

Hej hej!!



Ingen aning om hur det ser ut med garn, men de är ju inte omöjligt, verkar ju ha blivit en succé! Den här gjorde en som Simon jobbade med, så vi fick den! Superschysst!!

Stackars lilla Arvid som hostar en massa då!! Hoppas vår små får vara frisk läänge nu!!



Många kramar till er!! och Krya på dig Arvid!

2010-03-07 @ 13:11:55
URL: http://sophy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0