Criminal Minds

Har jobbat, hämtat Arvid på dagis, plockat och donat, lagat mat, satt ihop handuksstegen, duschat osv =)
Har haft lite energi i kroppen idag iaf.
Och i helgen hoppas jag att jag kommer vara ännu mer kreativ och få lite saker gjorda. Jag har en hel del grejer som behöver målas, 2 nya grejer inhandlade jag idag på en loppis vid affärn i världens ände när jag hade rast.

I morgon har jag eftermiddag.
Tråkigt men sant.
Men jag har lite ärenden att uträtta på fm.
Sen ska Therese ha Arvid en stund också på em när jag lär åka till jobbet och Peter inte slutat riktigt än.

Nu ska jag skriva shoppinglista, synd bara att det är mat och andra nödvändigheter som ska handlas och inte en massa annat roligt.

Och så blir det ju Criminal Minds såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0