Bilder



Jeans till Arvid från Lindex





Skjorta till Arvid från Polarn. O Pyret





Handduksstege från Åhlens


I Onsdags hade ju vi våran månadsmiddasg.
 Denna gång kunde alla brudar komma. Devin, Junia, Elias & Arvid var ju också med såklart. Barn nr 7 & 8 ligger ju fortfarande på jäsning.
Det var iaf en super trevlig kväll.
Jag slängde i ordning lite snittar till förrätt och Gulashsoppa till varmrätt, och den blev lite väl stark men med Creme Fraichen och bröd så blev det superbra.
Efterrätten bestod av Marängswiss. Med såsen på sidan då en viss människa (Läs Cicki) inte tycker om choklad, hur det nu är möjligt =D



Bilden är lånad av Erica

Och Erica kom även med paket åt Arvid, en liten sen födelsedagspresent =) Hon och Danne hade köpt med sig dom här fina kläderna ifrån Thailand. Tack Tack!!

  

Billabongshorts


  

Billabong t-shirt



Slänger in en bild på min finaste också



Kommentarer
Postat av: Therese

Nu blev jag nyfiken, vilka är nr 7 och 8 som ligger på jäsning :)Eller rättare sagt, vilka är föräldrarna???

2010-03-15 @ 15:56:47
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Erica

Antar att jag är en av dom på jäsning .....

2010-03-15 @ 16:44:58
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0