Victoria & Daniel

Jag vet inte hur många tårar jag fällt idag men jag har grinat ett x antal gånger =)

Det är helt otroligt vad fint allt och alla är klänningen, brudbuketten, båten, hästarna, vagnen, gästerna osv osv osv.
Och vilka tal.
Kungen är ju hur skön som helst. Otroligt fint tal och när han talade till Silvia och gav henne rosen. Så fint så. Tårarna rann så klart.
Och Olles tal var också bra och lite roligt.

Men bäst var Daniels tal, herregud vad jag grina. Tänk om Peter skulle tala så till mig på vårt bröllop hade jag förstört makeupen på en gång för jag hade bölat så hemskt. Haha =)

Slänger inte in nån bild heller då alla har sett och kommer få se alla dessa vinklar och pussar på brudparet ett bra tag framöver.

Ett stort Grattis till Victoria & Daniel!

Nu ska jag försöka övertala Peter om att vi måste gifta oss nån gång iaf, annars vette tusan om jag lär ragga upp Prins Carl Philip... =P

Kommentarer
Postat av: MLI

Åhh, du skulle ju varit med nere på stan idag! Det var faktiskt helt fantastiskt trots att man inte är något royalist direkt :) Vi såg vigseln på storbild nere i Kungsträdgården, stod sen och tittade på kortegen, båtfärden, kanonskjutningen, JAS-formationen och sen slutligen talet på Lejonbacken - SÅ FINT :)

2010-06-20 @ 18:30:36
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0