Tisdag

Det blev en lyckadkväll igår. Poppulärast var nog den knäckiga Rabarberpajen med vaniljvisp =P

Alla handla något, så jag har lite mer än 700 jag får handla loss för. Ska nog beställa en en ljusstake som är 2 änglar i form av ett hjärta. Får visa sen. Och så blir det väl lite ljus också om jag kan bestämma doft.

Cicki och Sandra stannade kvar längre och så kom Lizette efter jobbet också. Så vi satt och pladdra en hel del, jag och Cicki stod väl för det mesta tjabblet, barnaprat var väl det som surrades mest, och så jag lära få prata ur mig en hel del, det känns alltid lika skönt =) Så alla har som Cicki sa, skavsår i öronen =) Lizette var sist härifrån och kl var närmare 23.45 =) Tiden går fort när man har kul.

Är sugen på Bilbingo idag men Peter jobbar em och Mamma ska redan dit och Peters Mamma ska jobba inatt tror jag. Så vi blir väl bara hemma jag och Arvid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0