Stranden

Idag har vi varit på standen halva dan. Fikat,badat, solat och fikat lite till =) Har självklart blivit lite röd också men inte lika illa som det brukar =) Sen på em har vi varit hemma, Arvid har badat i sin pool, Peter har snickrat och jag har städat sovrummet, och bytt sängkläder och kopplat in ACn.

I morgon blir vi hemma på fm och mot em skjutsar vi in Peter till Mika och Arvid får vara hos Mormor & Morfar medans jag ska ut till Stensätra och Cickis Pappa för månadsmiddag med tjejerna.

Jag måste skärpa mig med fotograferingen. Inte ett kort blev taget idag. Men ska försöka komma ihåg det i morgon om inte Peter snor med sig kameran till Ljungdalen.

Nu ska jag lägga mig nyduschad och njuta i den renbäddade sängen, kan vara bland dom skönaste saker som finns att göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0