Ont

Jag har haft ont i huvudet till och från i nån vecka nu, ena dan håller jag på bli tokig medans den andra är det helt borta. Men jag tror det kommer ifrån ryggen och nacken, jag skulle behöva en stor fet hård massage. Peter är och små masserar och trycker ibland men han har inte tålamod för att massera så det hjälper en stund så kommer det tillbaka. Det är dom där jäkla muskelknutarna jag har som skulle behöva en rejäl omgång.

När jag jobbade på Kremlan var Angelica och Pernilla riktigt duktiga på att massera med jämna mellanrum, men nu har jag inte jobbat där på snart 2 år så det har inte blivit någon massage. Det är det här jobbet man har med alla dessa lyft osv som är ställer till det.
Jag har alltid haft en knuta vid högra skulkderbladet och den har aldrig lyckat försvunnit helt nån gång. Så den känner jag av allt för ofta, när jag vrider på mig och ibland när jag andas in så hugger det liksom till.

Jag har ju faktist en moster som är utbildad som jag skulle kunna föröska få mig lite massage av men innan man prickat in en tid och åka dit då...

Intressant inlägg va?! Usch vad tråkigt och läsa. Men jag har fått skrivit av mig i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0