Glöm inte...

Tänkte bara tala om att Kronprinsessan Victoria ska gifta sig med Ockelbokillen Daniel Westling i morgon...... utifall nån skulle ha missat det....=D

Det är helt sjukt vilken uppståndelse. Men jag tycker det är roligt ja, jag kommer absolut titta på tvn så mycket som möjligt i morgon fast jag jobbar. Jag gillar kungligheter, eller kändisar över huvudtaget =)

Fast jag kan tycka att det är lite väl mkt när allt man kan göra, äta , ta på finns i " Den officiella Bröllopsserien"

Och man läser och grejar så mkt om allt så inatt drömmde jag att jag höll på leta för fullt efter den ljuslila sidenklänningen jag skulle ha när jag skulle vara tärna åt Victoria....!?! Knepiga drömmar man kan ha....haha


Jag sitter och kollar Aftonbladet och det är ju helt jäkla sjukt fina klänningar dom har prinsessorna.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0