En hel del

Igår hans det med en hel del.

BVC först med Arvid, han vägde 11,5 kg och var 88cm lång, så han hade växt 10cm på ett halvår. Så lång och smal är han =)
Lunchade på Monroe´s hela familjen.
Slappade hos Mamma & Pappa medans Arvid sov middag.
Arvid och jag haka på Lena & Örjan till Valbo, Arvid fick 3 t-shirts/tröjor, ett par shorts och 1 keps. Tack o bock!
Middagsmat hos Mamma & Pappa
Lämna Arvid hos Lena & Örjan så han fick sova där.
Åkte på på Bilbingo med Mamma & Fia, vinst = 0kr

 =)

Idag har jag spenderat ett par timmar på jobbet, och nån timme hos Tesa.

Nu sover mitt bustroll och jag ska slänga mig på soffan i väntan på att gubben ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Erica

Absolut! =) men nu får du vänta tills nästa vecka för nu blir de flytt =) då kan du få fika på min altan ist för i den här kuvösen! =)

2010-06-10 @ 10:56:04
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0