Valboshopping

Åkte iväg till Valbo idag med Gruvman & Johansson + deras barn. Min egen son lämnade jag hemma med Pappan, skönast det =) Avnöjt en lunch på IKEA innan vi började handla.

Inhandlade lite dagiskläder åt Arvid. Han växer på längden och om fötterna. Lär ta och införskaffa nya skor snart också.


Mjukisbyxor från H&M, blev ett par svarta och ett par mörkgråa.



Blå/Vit randig tröja från H&M
+ en Grön/Vit bredrandig tröja från H&M




Grå tröja med knappar från KappAhl


Till mig själv blev det ett par örhängen ifrån Gina för 29:- =D

Mamma & Pappa kom hem från Norrköping idag också och jag hade bett Mamma köpa med sig 2 par skor i från Skopunkten åt mig.

Dessa blev det.

            







Nu får det ta och bli Lördag ;)
Jag är riktigt taggad =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0