Slänger in en rad...

I morse klev jag upp kl 9 fast jag hade sovmorgon. Tog och tvättade av mig och begav mig ut på altanen för att skruva, skruva, skruva, skruva trallen. Orkade bara en bit sen lära jag ner till stranden för att sola och bada barnfri =)

Nu är staketet ocph grindne klara på altanen, det är bara kryssen upptill på staketet som ska dit. Men det känns otroligt skönt att man kan ha ytterdörren öppen utan att man lär passa Arvid hela tiden.

Nu ska jag ta mig in i duschen och sen beger vi oss till Ove & Marie för lite grillning.

I morgon ska vi hämta lillhjärtat vårat och så ska jag hämta stolarna. Sen mot kvällen blir det grillat igen fast denna gång hemma hos Carolin, Tommy och Thelma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0