Regnrusk

Vi hade det kanontrevligt igår. Solen hängde med och regnet höll sig borta. Maten var grymt god, som vanligt det när man grillar =) Barnen var så snälla och duktiga och skulle absolut ha samma sak att leka med hela tiden =) Gohjärtana.

Efter gästerna åkt hem och jag var på väg ut från toaletten ropade Peter åt mig att jag inte skulle ramla ihop och dö när jag kom in köket.?!
Men när jag kommer in i köket stannar nog hjärtat både 1 & 2 ggr =)
Peter sitter nämligen på huk och PUTSAR SKÅPLUCKORNA?!?!
Det måste ha varit nå konstigt i maten ändå =P

Idag är det pissväder. Blir till att fortsätta med monstertvätten och sen pallra mig in till Sandviken. Lär inhandla alkohol och grejer till Lördagens bravader. Sen skulle jag behöva köpa en strykbräda för våran gamla har gått sönder och bor på tippen nu. Och jag lär ju för tusan stryka sofföverdraget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0