Måste slänga in en rad

Jag skriver en rad så ni vet att jag lever.

Minneskort läsaren i datorn har ballat ur så därför kan jag inte bjuda på nå kort, orkar inte leta på sladden =)

Den sista tiden har vi hunnit med att bada i Storvik, grillat, tagit cykelturer, varit på bilbingo, umgåts med familj och vänner, varit på kalas osv osv.

Är nöjd med semestern hitills iaf och jag hoppas att den fortsätter vara bra, är inte så långt kvar tills man börjar jobba igen tyvärr =/

Nästa Lördag, den 31/7 kommer tjejerna hit och dricker alkohol och umgås och så kommer Eva från Himmelriket och har Lustparty, ska bli grymt roligt =)
Sen är det nog risk för utgång =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0