Halv kräfta...

Igår så brände jag mig en del på den högra sidan av kroppen, blev så när jag fick sitta så jag kunde se vad Arvid pysslade med på stranden. Så idag får jag sitta med andra sidan mot solen + att jag får nog ta Arvid 50+ skydd fär jag redan är kanonröd =P För stranden ska jag till, så är det bara!

Jag, Arvid, Therese, Robin, Devin, Fia & Junia åkte till Ockelbo igår kväll vid 18 tiden, då var det lagomt varmt och lagomt mkt folk, man kunde gå utan och trängas och man kunde till och med gå på bredden i mellan åt.
Jag inhandlade chips och en pepparälgssalami åt Peter och en liten ballong åt Arvid. Vi var hemma närmare 21, och Arvid höll sig vaken hela vägen.


Nu sitter Arvid och äter lite frukost och jag ska snart börja göra i ordning allt för stranden. Idag har vi kalla pannkakor, massa frukt, festis och kakor, bullar med oss.

Börjar sakna min gubbe också men i morgon är han hemma igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0