Bildregn


Midsommaraftonskvällen.



Angelica & goa Eddie



Jocke & Elias



Lekpappan Peter, Arvid & Elias



Peter



Bollkillarna



Världens godaste snickerskaka bjöd Angelica på.



Kim var ut och hälsa på och hade självklart sin och Angelicas söta dotter Novalie med sig.













Den varmaste dagen på året besökte vi Parken Zoo i Eskilstuna med våra grannar.



Busungen



Gänget



Elina försöker gå på styltor



Jacob & Peter



Elina & Thomas



Sötungen Elias



Mina pojkar







En till tjejmiddag har vi hunnit med.
Denna gång var det Sandra som var Värdinna. Och hon bjöd på
grekiska biffar, klyftpotatis,ris, tzatziki, bröd, sallad osv. Och det var grymt gott.



Sötaste Levi



Therese & Fia i vild disskusion om mått =)



Erica, Sandra & Therese



Erica



Minisemester i Älvkarleby med tjocka familjen.





Mamma



Örjan & Jessica



Arvid med sin Farmor



Gohjärtat mitt med en av sina älskade bollar.



Peter



Gofisen.




Igår åkte vi i Ockelbo för att fira min kusin Roland som fyllde 30 År. 
Det bjöds på grymt god tårta och kaffe. Och mot kvällen blev det grillad ytterfilé och hemmagjord potatissallad och en massa andra tillbehör. Gott gott!!



Roland & Marias yngsta, Hilma. Här med sin Morfar.



Presentöppning



Födelsedagsbarnet med sin fru Maria.



Arvid



Peter





Roland & Marias Tuva & Arvid





Min kusin Rickard




Avslutar denna bildsamling med ett kort på mina finaste.



 






Kommentarer
Postat av: Carro

Men hallåååå... Inte ett enda kort på dig ju :) De känner jag igen :) Kram

2010-07-27 @ 12:14:17
URL: http://www.carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0