Barnfri shopping

Idag så har jag varit på shoppingrunda igen.
Och när till och med mina vänner, och inte bara Peter säger att jag shoppar mycket börjar fundera på om jag gör det?! =)
Men jag säger som jag alltid sagt, jag kan handla ihjäl mig helt enkelt.
Det finns nå så otroligt mkt fint till hemmet i alla dessa affärer och butiker runt omkring.

Skjutsade Arvid till Lena & Örjan på fm sen åkte dom till Husvagnen.

Har även hunnit fikat med Therese & Devin samt Cicki. Sen fick jag med mig Cicki och Louise till Gävle & Ikea.
Köpte med mig mat ifrån Malaysian och åt hos Mamma innan vi begav oss till Forsbacka för lite bingo.
Tyvärr ingen vinst denna gång heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0