Sammanfattning av Juli - December 2009

Jag måste ju tillägga då jag fick banne på en gång =)
Cicki min älskade vän fyllde ju 23 år den 22 Januari också =) Förlåt, förlåt att jag glömde =) Kommer ju på i skrivande stund att Erica fyllde ju för tusan 24 i Arpil hon också =)


Juli

Dåligt med bloggande då det var på tok för varmt för det =)
Det var grillkväll efter grillkväll.
Tilde kom till världen.
Vi var på Öland 1 vecka med Familjen Ljungberg/Boman
Vi tillbringade några dagar i Älvkarleby i Farmor & Örjans husvagn.


     


Augusti

Jag fick tillbaka jobbet.
Lilla Thelma kom till världen.
Devin blev stora killen och fyllde hela 2 år.
Noah hade 1års kalas.
Var på Patriks 25 Årsfest.
Vi solade och badade.
Jag var till Stockholm med jobbartjejerna och partade och shoppade.

         

September

September började med hemska grejer. Först så besegrade cancern över min älskade Moster Madde. 2 dagar senare kom nästa fruktansvärda besked, min kära jobbarkompis och vän Jessica hade somnat in efter att cacern även tagit hennes liv.
Elin fyllde 24.
Jag gick tillbaka och jobbade 75% i två månader.
Junia fyllde 1år.
Sålde Audin.
Köpte en Ford.
Arvid fick ett "bollhav" av Farmor

 

Oktober

Oktober började med fest hos Sofie & Simon.
Jag jobbade vidare.
Jag fyllde 23 år.
Klippte håret på Arvid för första gången =)
Började gå på Öppna i Årsunda ibland.
Målade dom fina möblerna jag fick i present.
Hjälpte Therese att fixa och trixa i hennes nya lägenhet.
Elias kom till världen och likaså Eddie.

     

 

November

Johansson fyllde 24.
Jag bakde en massa till kommande kalas.
Köpte några julklappar.
Hade besök av några gamla HR tjejer med barn.
Min älskade son fyllde 1 år på första advent och han fick så otroligt mycket fina presenter.
Dagarna rullade på.

     

December

Nova & Ellie hade 1års kalas.
Åt Julbord på Högbo Qvarn med Peter´s jobb.
Var på Julmarknad i Högbo.
Var på jobbfest, bowlade och åt god mat.
Hade grötkväll här hemma med dom andra jobbartjejerna.
Arvid började gå riktigt.
Det pysslades,bakade julgodis och laddades inför Julafton =)
Sen kom Julafton till slut och Nyår och alla dagar som hör där till.

Jag lägger inte upp nå bilder från december då dom syns lite längre ner på sidan =D


Jag har garanterat glömt en massa viktigt. Och allt man gjort kan ja ju inte skriva. Men det har varit helt underbart och varit Mammaledig och varit hemma med min lilla Arvid, vad gjorde jag utan han?! Snart är det dax att börja jobba heltid snart och Arvid ska skolas in på dagis.

Jag återkommer i morgon med lite bilder på det som blev inhandlat idag.

Kommentarer
Postat av: Cicki

Tack tack, nu känns det mycket bättre! :)



Du kan ta och ändra min bloggadress på din sida, jag menar så folk hittar rätt! Haha! Ska ta bort den.. använder nu blogspot.. :)

2010-01-05 @ 13:28:33
URL: http://christinhernberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0