Robinson

Då har jag jobbat 3 dagar på mitt nya jobb då, och det har funkat bra. Dryg väg bara. Är ledig i morgon och på Måndag, skönt!

Eftersom Arvid sover hos Mormor & Morfar så passade vi på att sätta lite tak i hans rum. Men tiden springer iväg så vi har inte hunnit så långt.

Har en potatisgratäng i ugnen nu och ska väl ta och gölra i ordning fläskfiléen snart. Sen blir det att titta på Robinson, och jag håller på Mats. Kanske kan bli en film sen också, vi får se.

Nu ska jag "kocka" lite.

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha, ja dom där 90 dagarna hade jag ingen aning om.. men hörde nån sa att för att plocka ut dom måste man ha gjort på nå visst vis osv.. ska ringa o kolla så de blir rätt :)



ja, men skönt o va anställd iaf även om de är hattuigt att hoppa runt! jag vill SÅ gärna ha ett jobb och jag vill verkligen inte plugga :(

2010-01-30 @ 22:21:27
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jaha ja så va de nog dom sa oxå! jag har nordea så jag har faktiskt varit inne idag o fixat, men måste aktivera o då behöver jag en sladd o den vet jag inte riktigt va den är nånstans.

2010-01-31 @ 11:54:08
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0