Bilbarnstol!

Dagen har spenderats hemma med Arre barre. Peter stack ut och angla i morse, 1 gädda var det ända dom fick =) Har ätit nå nytt ikväll, slänger upp receptet sen. Grymt gott och enkelt.

Har nyss badat Arvid, och jag måste verkligen beställa en klipptid åt honom, han kan ha flätor snart =P Och så måste jag åka till Elisabeth och fixa naglarna också för dom är så jäkla långa och fula nu. Men det börjar eka skapligt i plånkan nu så det får bli till lön. '

Och idag kom Peter på att vi lär ha en till bilbarnstol innan den 28(fast vi vetat det lääääänge) för vi har ju 2 bilar och det blir ju att den ena lämnar och den andra som hämtar. Vi ska ju bara ha nån begagnad men det är lättare sagt än gjort. För det räcker inte med enbart T-märkta stolar nu och det är det på många äldre. Så är det någon som har en bilbarstol under 1000-lappen som är E-märkt eller E+T-märkt, HOJTA TILL!! 


Och Igår fick jag reda på att jag får en pooltjänst tills vidare då det inte fanns något vik att hoppa in på. Så jag ska utgå i från Årsunda iaf, och det är ju riktigt skönt. Så jag lägger mitt eget schema iaf och det är bra.
Man är ju lite pirrig i magen för hur allt ska gå, Arvid ska börja på dagis och jag med nytt jobb och Peter ska börja jobba 4 eller 2 skift, men jag hoppas det blir lite längre fram så vi hinner komma in oss i det andra först.

Nu blev det långt.
Snart läggdags för lilleman, som sitter så snällt och fint i sin fåtölj och kollar på Bollibompa =)
 Sen blir det en dusch och soffläge framför Robinson.



Gohjärtat

Kommentarer
Postat av: Therese

Men guud vilken krångel med E, K, P, eller T-märkt bilbarnstol för endast 500 meters åkning :P

2010-01-18 @ 22:02:44
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0