Städa & Tvätta

Idag är jag ledig och Arvid ledig från dagis.
Så jag ska tillbringa denna dag med att städa och tvätta. Men jag tänker då vänta tills Arvid sover så jag får lite lugn och ro, annars river han fram allt igen och sätter sig på dammsugaren och trycker av den hela tiden. Han älskar ju dammsugarn.

Vi ska väl ta och äta lite lunch snart. Finns Korvstoganoff kvar från igår så det får bli det.

Blir nog kyckling av nå slag till middag.







Så här ser det för mesta ut om dagarna här hemma. Arvid klättrar överallt och hänger i gardinerna och drar och sliter i precis allt, speciellt dom grejer han inte får röra =) Så man tappar sugen på att städa och göra fint när det ser ut som om em bomb slagit ner en kvart senare.

Nu lunch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0