Sjuk sjuk!

Arvid kräktes ju som sagt i Fredags men mådde bra i lördags och åkte till Mormor & Morfar. Efter att jag och Peter ätit på kvällen fick jag ont i magen och kände mig konstig och illamående. Men det blidde inge mer med det.

Så igår kom Mamma & Pappa hem med Arvid och han hade varit dålig på äta, snorade och var så lugn. Hela em/kvällen vela han mest sitta uppe i famnen och vägrade äta mat. Grumvans var ut och hälsa på och likaså Carolin & Thelma. Det fikades, och åts och grejjer.

Arvid somnade redan 18.30 men vaknade vid 21, och kunde inte somna om utan ville bara vara i famnen så han fick sitta med oss i soffan och så somnnade han där. Sen skulle jag upp och lägga han då började må så jäkla illa, så jag satte mig på toan och hade hinken framför och sen var det kört, jag kräktes, kräktes, kräktes och så kräktes jag lite till, fram till 4 i morse. Jag låg nere på soffan som ett slakt och mådde förjävligt. Arvid sov 2 timmar i stöten och vaknade och vela inte somna om hela natten, så Peter fick ju inte mycket sömn han heller.

Jag är ju ledig idag och Arvid skulle ju va hemma från dagis och så, men jag pallade inte ha han hemma i morse så Peter lämnade han hos Farmor, hur snällt som hellst. Så Peter kunde åka och jobba och jag vila i lugn och ro. Men har pratat med Lena nu och han är rosig om kinderna, snorig, febrig, vill inte äta och allmänt hängig så jag så jag känner mig dum som inte tar hand om han när han är sjuk. =( Men vad gör man. Jag blir hemma med han i morgon iaf. Men jag tycker jag ser att han håller på få en tand, men jag vet inte om det är därför. Men han har reagerat starkt på tänderna förut.'

Mamma ringde för ett tag sen hon också, hon hade också kräkts mellan 00-06 och Pappa hade ont i magen så dom blev hemma från jobbet dom med.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila igen.

Kommentarer
Postat av: blondstar - ung mamma till max 090605

ja precis, du får visa sen :)

2010-02-03 @ 18:39:49
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaa, han växer så det knakar den lilla busungen :P hehe.



Nämen usch, är ni sjuka era stackare :(

Krya på er för bövelen!!

Kramar

2010-02-03 @ 23:02:17
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nja, det blev inget speciellt roligt, tränings topp +BH och Två bas plagg..linne o en långärmad. Jag ville hitta nå finplagg ju...meeen icke då. Fast det finns mkt fint nu...men man ska ju se fin ut i dom själv också :P

2010-02-03 @ 23:14:03
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: sarah

Krya på er! Aldrig roligt att vara sjuk!

2010-02-04 @ 01:23:44
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men va bra då :D

Jag vet inte faktiskt, ska ni dit? :)

2010-02-04 @ 08:50:12
URL: http://soofieeklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0