Presentplanering

Idag kom jag på en utmärkt present till min kära sambo som fyller 25 år den 23 Mars. Men jag vågar inte skriva här utifall han läser. Men det är inte bara ett som måste klaffa, för det första lär jag ta semester i så fall. Ni får veta mer sen =)

Peter har för tillfället åkt och hämtat min bror som ska hjälpa Peter att sätta tak i Arvids rum. Hoppas dom hinner klart med det idag. Sen kan hålla på med det mesta själv. Och efter taket kan vi hålla på när Arvid sover också för då är det ingen spikpistol och kompressor som för ett jäklans liv.


I morgon ska jag jobba igen, men bara till 13 för sen ska jag på möte på Kremlan mellan 14-16. Alla vi som har en fast tjänst i kommunen men ingen egen rad ska dit. Så det ska bli intressant hur dom hade tänkt sig med allt, man har ett par frågor.


Maten står i ugnen, Kötffärs & Potatislåda. Så nu ska jag duka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0