Pizza

Jag och Arvid pallrade oss ut på eftermiddagen iaf och åkte in till Sandviken. Åkte till Maxi och handla mat och grejer, slängde ner 2 förp hårfärg också. Efter det åkte vi förbi ÖoB också. Tops, sköljmedel och två handukar fick följa med hem därifrån.

Sen åkte vi och hälsa på Mormor & Morfar en stund också innan det var dags att åka hem. Och dålig karaktär som man har och grymt lat så följde en varisn pizza med hem till mig och Peter.

Har precis plockat undan och dammsugit.

Nu blir det duschen.

I morgon förmiddag blir det en vända till Öppna.
Och så ska jag försöka hinna med och få Arvid klippt.
Nu har jag sagt det länge =P

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, hör o häpna så passa alla plaggen :) men en klänning som jag också skulle ha va slut..o dom skulle utgå...så det bidde ingen. Det var lite tråkigt, såg fin ut.

2010-02-05 @ 13:09:55
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad blev det för hårfärg :D?

2010-02-05 @ 13:46:32
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0