Öppna/Valbo

Åkte in till Öppna, men så fort jag klev innanför dörrarna fick jag ont i magen. Min mage spökar alldels för ofta nu för tiden. Drygt som tusan är det. Så tiden på Öppna känndes nästan mest plågsam så jag stod/satt i ett hörn och prata kanppt med nån känndes det som, så ursäkta om jag var osocial =)

Vi åkte hem till Mamma & Pappa sen för att ge Arvid lite mat och lät honom sova lite. Sen skulle jag ju åka och klippa honom men jag orkade inte =P Lämnade av Arvid hos Lena innan Peter hann sluta så drog jag vidare in till Valbo.

Inhandlade 1 par svarta leggings, 2 vardagstoppar en röd/vit randig och en mörkblå, håll i er nu ett LILA "partylinne", ett par pumps och en ögonskugga. Hittade en grymt snygg skinnjacka också som jag stod och höll i men jag tog mitt förnuft till fånga och hängde tillbaka den.

Arvid har somnat och Peter är nere i källaren och pular så jag slänger mig på soffan och tar det lugna gatan.

I helgen är det jobbdags, 7-15 båda dagarna.

I morgon ska vi på kalas också, Elsa fyller 5 år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0