Jobbdags igen.

Idag är det dags att jobba igen. 13-22 blir det idag.

Igår var vi ju som sagt på kalas hos Carolin, hon bjöd på egen "gulashsoppa" som var supergod och jättegott bröd sen tog hon fram mintkladdkaka och kolakaka/paj, gott gott.
Var ju ner på stan en vända först också, och jag skulle lätt kunna handla upp 98% av Trivsamt´s sortiment. Bara pengarna som fattas =)
På eftermiddagen kom Arvid´s Farmor & Örjan hit och hälsade på och fikade.



Snart dags att klä på Arvid och åka och lämna honom på dagis. Sen hem och slänga i mig lite lunch innan det är dags att bege sig iväg till jobbet.




Här kommer det lite bilder från kalaset.


Glada födelsedagsbarnet.




Goa Thelma




Söta Joline med Pappa CC





Carolin & Lina
 ( Lite för ljust kort, Lina ser likblek ut men det var hon inte =D)





Tommy & Arvid äter bröd




Arvid delar gärna med sig =)




Mammas lillkille



Kommentarer
Postat av: Lina sundberg

fy fan fia ta bort kortet på mig ser ju hemsk ut.

2010-02-23 @ 21:04:59
Postat av: Anonym

Men tok heller, bara min kamera som gjorde dig lite ljus i ansiktet bara. Du är så fin så!!!

2010-02-24 @ 16:44:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0