Hotell bokat!

Då var hotellet bokat. Det fick bli Scandic Foresta på Lidingö. Ica hade jättebra erbjudande för medlemmar. Man bor för 600kr/natt och man bokar 2 nätter på en helg. Är väl inte direkt lyxsviten men det blir mer pengar till annat =) Kan ju hållla tummarna att det blir nån shopping, lär flörta bra med Peter då, för han avskyr att springa i affärer om inte dom säljer fiskegrejer =)



(Bild från Scandic.se)


Idag fick jag sovmorgon. Riktigt skönt. Sov till 10.15. '
Pojkarna har åkt till Sandviken. Peter är ute och åker skoter med Mika och Arvid är hos Farmor sin.

Och jag ska snart iväg och jobba igen då, 12-21 sen är helgen gjord.

Ledig i morgon, skönt!
Sandra vela ha med mig till Valbo men jag ska inte handla något innan jag åker till Stockholm har jag bestämt, och det går ju inte att åka till Valbo utan att handla heller =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

nej jag förstår. åker förmodligen till sthlm den 8.e, så jag ska inte heller handla så mkt innan dess :) men jag lär ha nånting som jag kan ha på begravningen på fredag :/

2010-02-28 @ 19:01:13
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Dar bodde Johan och jag en gang. Vi bodde i det dar tornet langst upp, dar det sags att det spokar ! Buhuu.. Hehe men vi markte inget, fiin fin utsikt var det iaf! :) Kram

2010-03-04 @ 07:27:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0